skansholmaren

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 26 december 2012 15:27

Mår piss och sitter och grinar och vet inte vad jag ska göra. llt jag gör är inte rätt och ingen säger om man gör de eller inte. Orkar inte med att lla ska hacka på en och man verkar bara vara ett kryp som alla vill döda.. 

så jag tänker ta en bloggpaus! 



Bye

Av Emma - 21 december 2012 23:35

Ja som rubriken säger så är jag sjuk. De började igår när vi tränade inför volleybollen, jag började frysa asmycke, och när jag kom hem så hade jag 38 i temp.... kuuulll!!

Jag somnade vid 7 tiden igår och vaknade först vid 10 och sen så somnade jag om till halv 2.  Och då hade jag 39 i feber så jag mår inte så bra.... 


Tro att jag ska ta en bloggpaus till jag har blivit friskare och blivit piggare.. 


så de blir ingen bloggning här på ett tag... 


Kanske skriver ett kort på julafton! 



Bye

Av Emma - 16 december 2012 20:31

Ja nu är snart denna helg också över! Fattar inte att de gått så himla fort, och att de snart är jul. 

Ifredags kväll så gjorde jag ingenting, kollade lite på tv och sen så somnade jag ganska så snabbt för jag var jätte trött. 

Igår så var jag ute och hämtade ved och sen så for vi till morfar o hälsade på. Vi handlade med mormor och medans mamma och mormor handlade så kollade jag och jenny på hårfärg som vi ska färga innan vi for jullov. Det blir mörkrött :) 

Och idag så har jag julstädat och sen har jag o jenny varit ute och hämtat ved och lekt i snön :) så nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och slappar.

Iveckan så kommer jag missa jägarexamen för jag ska träna volleyboll inför "tävlingen" mot lärarna :) Varje år så får ju 9:orna möta lärarna och se om dom är bättre eller sämre ;) 


Nä nu ska jag kollar runt lite och sen kolla på Jersey Shore och sedan sussa  


Byebye! 


 

Av Emma - 12 december 2012 18:28

Idag är de onsdag och har har väl inte gjort så mycke alls. Har varit hos sandra och inte gjort så mycke, hon städade när jag kom dit och sen så kom Lova efter ett tag och då hjälpte sandra henne med hennes biologi och då hjälpte jag henne med hennes Svenska Analys. Och de var ganska så enkelt med Svenska saken och sen så fikade vi lite tårta och sen så skulle jag hem.


Imorgon så har vi lusseliret och vi ska vara norrlänningar. De är inte så avancerat med iallfall så kommer dom flesta att vara med. Och jag hoppas att vi kommer vinna mot nån/några iallfall så att vi inte losar mot alla vi ska spela emot. Vi kommer spela en gång på förmiddagen och sen två på eftermiddagen och sen om vi kommer till final eller inte de spelar egentligen ingen roll för mig för jag tycker de är bara kul att spela. 


 


Av Emma - 8 december 2012 15:49

Som sagt så är de lördag och jag sitter hemma hos matilda och vi har nyss typ kommit hem! 

Idag har de varit Lucia show på stallet och jag fick vara en "hjälpreda" eller vad man ska kalla de, och matilda var så himla gullig! Iallafall så var de skit kallt och jag höll på dö!! Men de gick ganska så snabbt och de var kul! 

Nu har matilda nyss duschat och nu sitter jag här och bloggar, i veckan har de inte hänt något spännande, men jag fick D på So provet!!!!! Glad tjej som fick mer än E!! 

Ikväll så ska jag fara hem och sen ska jag bara slappa och kanske äta chips eller godis om vi har de hemma, eller får vi väl köpa de innan vi far hem efter dom hämtat mig! 


Vet inte om de finns något mer att säga men men.. 


Aja nu ska jag kolla runt lite  


Byee!!


Av Emma - 5 december 2012 20:58

Idag är de onsdag och idag har väl bara varit bra, bara varit på skolan hela dagen!

Idag hade vi jägarexamen och då tittade vi på lite fällor och pratade lite. 

De har väl inte varit så speciellt på skolan idag, de är ju som alla andra dagar! 

Imorgon så har vi matteprov(vilket jag inte kommer att klara) men ska iallafall försöka. Och på fredag så har vi So prov om andra världskrget, de kommer jag verkligen inte att klara. De är så fucking jävla mycke att kunna och sen så är de sjukt tråkigt! 


Har ingenting mer att skriva om men jag skriver kanske imorgon när jag kommit hem från dansen som jag ska på imorgon! 


Byebye!

Av Emma - 4 december 2012 21:13

Ursäkta mig för att jag inte har bloggat, men jag har inte haft tid och sen så har jag städat och osv. 

Ihelgen så har jag inte gjort så mycke, utan bara varit hemma och slappat. Och i söndags så var vi i skog och tittade på julloppisen och sen gick vi på fiket och så sen for vi på Vilhelmina på skyltsöndag. Inte för jag var så "inne" i att åka ner för jag visste att de inte skulle vara så mycke och spännande saker men jag följde med iallafall. 

Igår var jag på skolan och sen for jag hem med mamma och pluggade So som vi har prov i och sen på tordag har vi matteprov som jag vet att jag inte kommer att klara men de ska gå iallafall. 

Ikväll så har jag städat mitt rum och akvariumet(stavning?!) och gjorde de lite fint. Sen så hade jag lovat pappa att jag skulle hämta ved efter jag städat klart och de gjorde jag för jag vet vad pappa kommer att ha för humör när jag inte gör saker som jag lovat han. 

Nu sitter jag och tittar på MTV och väntar på att klockan ska bli 10, då ska jag kolla på jaktlust. Och sen ska jag läsa So'n och sen sova lite så jag orkar upp imorgon. Jag är inte direkt en "morgon" person utan jag kan sova hela dagen och sen vara jätte pigg :) 

Ajja, nu ska jag titta lite på datorn och sen så blir de tv'n och sen sova   


Byebyee!! 


  true story! 

Presentation


Hejsan! Emma heter jag och jag bor i en by som heter Skansholm. I denna blogg får du vet aom mina intressen och vad jag gör på dagarna och helgerna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards