skansholmaren

Alla inlägg under juni 2013

Av Emma - 19 juni 2013 22:32

Lite sent men de är SOMMARLOOOV!! 

De är asskönt att kunna sova ut riktigt på dagarna och sen får man göra vad man vill utan att tänka på skolan :) 

 

Är ledig i några veckor till sen ska jag jobba på tallbacka i två veckor och sen har jag några veckors lov igen :) 

Idag har jag inte gjort ett piss, vaknade vid tolv sen åt jag, sen har jag bara varit ute och slappat,  gick en promenad med syrran efter lunchen och nu ikväll har vi fiskat. 

Sen skolavslutningen har jag inte gjort så mycke, vara dagit de lungt och varit ute så mycke som helst i solen. 

Jag har dessutom tagit jägarexamen!!! SJukt glad över de, så i höst kommer jag vara mycke ute i skogen med pappa, daniel (pappas kompis) och mina kusiner o jaga :):D

Sitter mycke o funderar vad jag ska göra med mina sommarjobbs pengar som jag får i år, vet inte om jag ska köpa skal till tlfn, eller om jag ska köpa parfymer osv, eller kamera, och jag har dessutom funderat på om jag ska köpa jaktbyxor och sen spara pengarna som blir över... Asså jag har ingen aning, får fundera mer och sen kanske jag får rådfråga mamma eller pappa. 

 

Ajja nu ska jag kolla på tv, sen ska jag väl spela på tlfn sen sova :)

 

Byye

 

 

 

I hope you're fucking happy about what you have done, because I will never forget what you have done, and I will allways be mad at you! Fucking loser! 

Av Emma - 8 juni 2013 13:35

De var ett tag sen jag bloggade, så nu bestämde jag mog för att göra de. De är bara 6 dagar kvar tills man går ut nian!!! Längtar som fan! Iveckan kommer jag inte hinna blogga så mycke, hela veckan kommer vara fullbokad!På måndag ska jag till tingsrätten och vara vittne. Skitkul, eller inte vill inte de men nu ska man de ändå..Tisdag är de brännbollsturnering, de är kul att spela brännboll men vi kommer knappast vinna.. Men de kommer säkert gå bra iallafall. Sen på kvällen så ska jag skriva jägarexamen provet.. Hoppas verkligen jag klarar de.Onsdag är en vanlig skoldag,men de är städning av skåp osv. Torsdag är vi nior i badviken och ska ha roligt:)Och sen så är de fredag och skolavslutning!!!!! Och sen ska man kolla studenten och sedan grilla:)Ikväll ska jag bara ta de lungt och kolla på min nya tv:)Ajja ska vara social med mina kusiner nu så byee:)

Presentation


Hejsan! Emma heter jag och jag bor i en by som heter Skansholm. I denna blogg får du vet aom mina intressen och vad jag gör på dagarna och helgerna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards