skansholmaren

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma - 14 maj 2013 12:56

Sitter på biologin och ska göra någon uppgift på datorn men de är sjukt drygt, och även om man har läst de flera ggr så glömmer man de.... De känns skit kul....

Ihelgen har jag inte gjort så mycke, bara varit hemma och tagit de lugnt.

Pappa var så¨duktig i går, han skulle köra med bilen runt garage men då fastnade han och då skulle jag hjälpa han och då köre jag han fyrhjulig och drog lös han. Haha duktiga lilla pappa.


Bställde klänningen igår, den är väl ej, men jag ska kanske till umeå eller lycksele, hittar jag ingening där ska jag ta klänningen som jag betsällde.

Nu är de bara skor som fattas!


Ska plugga i vecka så jag kommer inte blogga så mycke, men kanske ett inlägg till innan helgen kan jag kanske skriva.


Nu ska jag kollar runt på datorn sedan slutar jag!


 Byeeee!


Av Emma - 3 maj 2013 12:45

Idag är de fredag och skola-.-'

Vill bara vara hemma och sova, men istället så måste man vara på skolan och jobba...

Bara två lektioner kvar och sen är de helg!

Efter skolan ska jag följa med sandra hem till hennes mamma och sedan ska hon åka bussen med mig och vara hos hennes pappa.

Ikväll ska jag väl inte göra så mycke, kanske vara med kompis eller vara hemma och ta de lugnt.

Ihelgen kommer de inte bli ¨någon bloggning av mig för jag kommer inte ha tid eller ork, för vi ska städa hemma och sedan ska min familj äta middag hos kompisar och sen blir de städning igen.

Min telefon är verkligen inte den bästa just nu....

Igår när jag skulle skypa med kompisar så loggade den ut av sig själv, internetanslutningen fungerar inte som den ska....

Får seriöst snart damp på datorn!!


Ajja slutar nu så byebye



Presentation


Hejsan! Emma heter jag och jag bor i en by som heter Skansholm. I denna blogg får du vet aom mina intressen och vad jag gör på dagarna och helgerna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards