skansholmaren

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 31 januari 2013 12:31

Namn? Emma

Hur lång är du? Vet inte, men ungefär 1,68-69

Ögonfärg? Blå

Spelar du något instrument? Nej, men gillar att spela gitarr
Dina första tankar när du vaknar? Tänker väl inte så mycket när jag vaknar :)
Vart befinner du dig just nu? Vardagsrummet
Biter du på naglarna? Nej, men jag har gjort de
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta
Har du några husdjur? Ja, min hund Visko!
Är du singelJajemän!
Vem är snyggast? Liam Payne :)
Vem vet mest om dig? Jag vet inte, tror de nästan är Erika :)
Vad vill du ha just nu? Surfplatta :)
Rädd för? Ingenting tro jag! 
Din första riktiga kärlek? Privat!
McDonalds eller Burgerking? McDonalds
Sjunger du? När jag älskar låten och när jag har tråkigt
Vad har du för skostorlek? 39-40
Vill du gifta dig? Ja!
Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland!
Din hårfärg? Blont, med brunt underhår
Vad ska du göra i morgon? Vet inte, eftersom jag är sjuk så får vi väl se. 
Skor du hade på dig idag? Skoterskorna ;)
Vad sover du i? Min pyjamas :)
Snygg färg? Svart, rött och lila
Favoritårstid? Alla :)
Favoritmat och dryck?  Grillat med pommes frites :) Cola/Fanta och hallonsoda!
Hur svarar du i telefonen hemma? Hallå eller Emma
Vad är du sugen på nu? Godis :)
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Sov du ensam inatt? Ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sovde
Vad var det senaste någon sa till dig? Pappa sa vi syns senare! 
Druckit idag? Saft och vatten
Vad är det för väder hos dig nu? Sol och blå himmel
Godaste glassmaken? Olika :)
Drömmer du mardrömmar? Ibland!
Favoritklädsel? Jakt, eller myskläder :)
Favorit godis? Vet inte, kanske surisar :)
Hur många kuddar sover du med? 3, fast hade 8 st i sängen förut :)
Längtar du mest efter just nu? Skoterkortet och sommarlov! 
Vem har vart din räddning idag? Ingen tro jag! 
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Hund! 
Saknar du någon just nu? Vet inte :)
Vill du ha barn? Ja :)
Är det någonting som är stressigt? Nationella proven :)
Längtar du till din nästa födelsedag? Vet inte, fyller snart år :)
Är du blyg? I vissa situationer :)
Vad gör du just nu? Kollar tv, bloggar och myser med Visko :)
Tycker du att du har fin dialekt? Nja :)
Tycker du om snö? Vem gör inte de? :)
Vad gör du om 10 minuter? Går upp med datorn och sen ner och kollar på tv :)
Hur mår du nu? Bra, förutom förkylningen :)
Vad är din önskan just nu? Att träffa ONE DIRECTION :)
Har du något speciellt cetat?  Tro inte de :)
Vad lever du på? Mycke :)
Vad gör du om 5 år?Ingen aning, förhoppningsvis jobbar jag i Vilhelmina :)
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Asså jag vet inte, men typ min kusin Frida! Jag ser upp till henne och tycker hon är en bra före bild!
Av Emma - 25 januari 2013 19:58

Nu är headern klar och jag har fixat och trixat och sen så blev den asbra! 

Sitter nu hos matilda, hon sitter och ritar och jag sitter framför denna dator. 

Ikväll har vi inte gjort så mycket utan vi har bara pratat och skrattat mest tro jag, och imrogon som sagt ska vi vara nere på stallet, coh sen på kvällen ska jag fara till min faster och äta så då blir de ingen blogging.. 


Tänkte bara skriva ett kort inlägg så ni har nånting att läsa!   


Vill att de ska bli sportlov så man kan vara på skoterkursen och ha nånting att göra på dagarna/kvällarna.. Och sen vill jag ju klara de kortet också! 


ajja nu ska jag väl vara social med matilda ;)


Byebye


  LOVE ONE DIRECTION  



Av Emma - 24 januari 2013 09:45

Idag är de torsdag och jag sitter på spanskan och skriver lite manus!

Idag ska jag stanna nere efter skolan och äta sen ska de buggas.

Imorgon kväll eller på lördag ska jag kanske göra en nu header, för den jag har nu är inte så bra och jag ska ändra lite och sen ska de väl bli bättre..

Imorgon ska jag och Matilda äta på frasses och sen ska vi på Coop och köpa mat och sen ska vi gå hem till henne och hitta på någonting   

Sen på lördag ska jag och matilda ner på stallet och fodra lite, men matilda har blivit förkyld men jag hoppas att de blir bättre tills på lördag :)


Ajja nu ska jag väl måsta jobba lite, men jag skriver mer i morgon när jag är hos matilda  



BYEE!!!

Av Emma - 18 januari 2013 21:13

Förlåt för att jag inte skrivit någonting, men jag har som sagt pluggat och sen har jag grejat lite hemma.. 

Idag har de faktiskt varit en lugn dag. Först skolan, sen drog jag hem till sadnra med matilda en liten stund. Sen ringde jag pappa eftersom han hade ringt mig så då kom han och hämtade mig och då drog vi till Statoil och köpte godis  

Sen for vi hem och då åt vi kycklingsallad och sen en liten stund efter så kom min faster mona och hennes familj och hälsade på. 

Sen har de väl inte hänt så mycke, ihelgen kanske jag ska ut och åka skidor om de inte är så kallt, men de tror jag att de kommer bli men man ska aldrig säga aldrig, men jag hoppas att jag kan ut och åka skidor.. Längtar efter de! 

Just nu kollar jag på gladiatorerna, de är de enda som finns att titta på just nu men sen kanske jag ska sova tidigt ikväll. Ärastrött.. 


Nu har ni fått ett litet inlägg från mig!!     

Av Emma - 5 januari 2013 15:36

Hejsan! 

Sitter just nu och kollar på hockey som Sverige spelar, dom spelar mot USA! 

Hoppas dom vinner nu! 

Iallafall idag har jag bara varit inne och slappat, duschat en snabbis och nu sitter jag på mitt rum.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske städa akvariumet, vet inte ... 

Gjorde en nu header igår men texten blev lite liten men de får duga nu.. 

På tisdag är de skola och de gillas inte, vette fan hur man ska klara att kliva upp tidigt när man är vaken till två-tre och sen ligger man till 11-12.... Ajja hoppas de fungerar bra att ställa om "kroppen". 


Nä om man ska kolla lite på hockeyn och sen ta lite mat  


byee! 


  true! 


Av Emma - 2 januari 2013 23:44

Tänkte att jag kunde snabb blogga lite.

De är ju typiskt att man ska bli sjuk igen, först feber och halsont, nu magsjuka..... 

De var ju en bra start på 2013..... 

Har inte sovit nånting inatt, har legat vaken hela natten och spytt hela tiden, men då som tur va så har jag inte spytt nånting idag och ikväll så de känns skönt... 

Vet inte om man ska sova nu eller om man ska spela lite mario, vill sova fast ändå inte.. 

Kan väl berätta lite vad jag gjorde på nyår. 

Vid fyra på eftermiddagen såkom mina kusiner amanda och martina hit med min faster och hennes kille, så då skulle vi äta nästan direkt när dom kom. Sen efter så gick martina, jag, jenny och amanda ut för martina skulle ta kort på tomtebloss som hon hade i läxa. Sen gickvi in och spelade yatsy(stavning?) mest hela kvällen och sen så skulle jag och martina spela mot Conny (fasters kille) och sen min pappa, och då fick vi ett litet glas med päronkonjak och de smakade väl inte så gott, men de gick ju ner iallafall.. Sen så kollade vi på "nedräkningen" och sen så gick vi ut och smällde raketer!

Presentation


Hejsan! Emma heter jag och jag bor i en by som heter Skansholm. I denna blogg får du vet aom mina intressen och vad jag gör på dagarna och helgerna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards