skansholmaren

Alla inlägg under april 2013

Av Emma - 25 april 2013 12:47

Vet att de har blivit en dålig uppdatering på bloggen men inte haft orken....

Iallafall så bestämde jag mig för att blogga nu när jag fick lusten :) 

Sitter hemma hos Matilda, vi slutade tidigt idag för lärarna skulle på ngn utbildning så vi slutade typ 10 över 11 tro jag de var :) SKÖÖÖNT!!! 

Så nu ska vi väl göra bort svenskan och So'n och sen ska vi bara slappa! 

Efter maten idag ska jag och matilda ner på stallet och fota Mikki :) 

Ska bli kul att se henne hoppa :) Gjort de en gång och de var på KM.

Sen ska vi väl hem till matilda en stund och sen ska jag på dans som börjar halv 8 :)

Får se hur de gå med träningsvärken!!! -.-'

Men jag hoppas att de ska gå bra, annars ska jag bita ihop och dansa iallafall..... 




Nä om man ska ta och jobba bort allting nu och sedan kanske kolla runt på klänningar som jag kanske ska beställa hem till Examen! Synd att studenten är samma dag!! -.-.-.-.-

Men Jag ska dit iallafall och kolla på Emelie och nårga fler :)


Ajja nu ska de jobbar så byyeee!!! 

   


Vill ha SOMMAR NUUU!!!!!  


Presentation


Hejsan! Emma heter jag och jag bor i en by som heter Skansholm. I denna blogg får du vet aom mina intressen och vad jag gör på dagarna och helgerna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards