skansholmaren

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emma - 30 augusti 2013 10:15

Sitter just nu på rast o väntar på att man ska få sluta, vet ej vad man ska göra efter men de får man väl se då..

Har haft vård och omsorg, inte gjort så mycke men ajja, nu ska vi ha de igen sen slutar vi vid tio i tolv.. 

Vill sluta runt 11 får då kan man ta halv tolv bussen hem, men nu slutar man vid tolv ist, vänta i över två timmar på en buss, men får se om man kanske hittar på nånting så timmarna går fort... 

Ikväll ska man väl inte göra så mycke, kanske starta skoter helvete... Vill att den ska starta på första draget, men den vägrar att göra de, så får se om man kanske skruvar litte i den ikväll, eller om man gör de imorgon... 

Imorgon ska man på jaktfest i byn som sagt, så då kommer de inte bli något inlägg, kanske på söndag :)


~Varför kan du inte bara vara dig själv?, fattar du inte att alla blir less på dig?~


Bye! :) 

Av Emma - 29 augusti 2013 21:06

Snart har en skolvecka gått, och de känns väl gansla bra :)
Idag har vi haft två prov, svenska o matte... Kunde ingenting typ på matten, svenskan gick betydligt bättre. 

Sen på eftermiddagen fick vi våra datorer!!!!! :D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D
De är en ganska liten, men den funkar asbra! 

Har suttit vid den ikväll å kollat på film, sen duschat å nu ligger jg i sängen å ska väl snart sova. 

Ihelgen ska man på jaktfest i byn, kommer bli kul, för man känner allihopa å alla frågar en samma grejer hela tiden typ.. 

Vill verkligen att de ska bli vinter nu, vill köra skoter, fara på utflykter med kompisarna å sen bara vara ute i snön!

Å sen ska man få köra sin egen skoter! Vill verkligen inte ha någon annans, vill ha min egen skoter, de är väl inte den finaste, men de är den skönaste att köra! 


Imorgon slutar man tio i tolv, vet inte vad man ska göra efter skolan, men man ska väl iallafall ta tidiga hem, känns asskönt! 


Ajja nu ska jag stänga ner denna dator o sova! 


BYEBYE 

Av Emma - 26 augusti 2013 16:19

Då var den första skoldagen avklarad!! :)
De var faktiskt kul att börja en ny klass, men man kommer ändå på något vis sakna den gamla klassen... 
Vi gjorde inte så mycke idag, först var de typ upprop i biosalongen, sen gick vi runt o kollade runt på 1 o 2an, sen skulle vi till hemklassrummet o prata lite, sen fick vi en massa papper o schema, sen var de lunch o sen slutade vi typ halv tolv, tolv :)
Då gick jag o Matilda ner på tallen o köpt en dricka sen satt vi o pratade osv tills tidiga bussen kom.

När jag kom hem vid tre, fikade jag lite, sen har jag bara slappat o myst me Visko lite. 
Ska väl göra mat snart o ikväll ska jag inte göra nånting typ, kanske ta en promenad med visko o sen bara ta de lugnt :)

Ajja ska börja med maten innan mamma kommer hem :) 

Byee:) 

   Älskar verkligen sommaren!!<3

Av Emma - 20 augusti 2013 21:45

Det har inte blivit så mycke bloggande av mig, vet inte riktigt varför, men har väl inte haft nånting att skriva om.. 

Idag har jag inte gjort så mycke, vakna runt 10, sen väckte jag jenny o då for vi på maries med moppen å handla lite.
Sen åt vi lunch, sen var jag ute å skruva lite i skotern o se om den ville starta, men de ville den inte idag. Måste nog köpa bensin... Men man har ju inte pengar till allt här i världen.. 
Imorgon kommer lilla Matilda hit o ska vara med mig :D Kommer bli sjukt kul! 
Vi ska väl antagligen fiska osv, kanske hitta på nånting.. 

Nu kollar jag på The Valleys, de är en ganska bra serie. 


Ajja litet inlägg får ni iallafall :)


Byee :) 


   haha sant!

Presentation


Hejsan! Emma heter jag och jag bor i en by som heter Skansholm. I denna blogg får du vet aom mina intressen och vad jag gör på dagarna och helgerna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards