skansholmaren

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma - 25 mars 2013 12:28

Ja idag är de måndag och snart påsklov!Det har blivit dåligt med uppdateringen för våran dator funkar knappt. Så jag bloggar från telefonen just nu och de går väl ganska så okej!Jag sitter just nu på lektion och kollar på film, den är inte så rolig att titta på så jag bestämde mig för att blogga lite:)Ikväll ska jag och Erika ut och åka skidor, ganska skönt att åka nu när de är varmt ute:)Nä nu ska jag kolla klart filmen:)Bye på länge!

Av Emma - 15 mars 2013 15:43

Sitter just nu hos sandra vid franks dator och väntar på bussen! 

I veckan så var de skola och de har varit långtråkigt! 

De är alltid de med skola, men iallafall.....


Ihelgen ska jag åka skidor och kanske köra skoter, och på söndagen ska jag vara på vilhelmina för då är de årsmöte, dans och mat:) 

Sen blir de väl ganska så lugnt, kanske städa, men de får vi se. Kanske baka jag vet inte vad man kan göra på helgen ;)


ajja ska logga ut nu men skriver kanske ihelgen :)


Byeeeee

Av Emma - 11 mars 2013 21:18

Som rubriken säger så sitter man vid denna blogg igen!

Har inte bloggat så mycket för att jag har inte haft tid som sagt.

På lovet har jag inte gjort så mycke, mån,tis och onsdag var jag på skoterkurs och måndag och tisdag var de teori och onsdag var de körning, och dom som hade fyllt 16 fick skriva provet efter körningen och de fick jag :D

Och de var jätte enkelt så nu har man skoterkortet :D:D:D:D:D:D:D Älskar att kunna köra når man vill utan att man behöver vara rädd för polisen :)

Sen på lovet har jag bara varit hemma och kört skoter och varit ute med kompisarna och grannarna och fiskat lite :)

De känns ganska konstigt att fara ut med skotern och pappa sitter inne och kollar på tv :/

Men man får göra de bästa av situationen som sagt!

De var väl de jag har jort på lovet, de var inte så mycke men de var kul :)

Nu ligger jag i sackosäcken(stavning?) och bloggar lite och kollar på tv, finns ingenting att kolla på men iallafall.

Skolan började idag och då hade vi en dag om fjällsäkerhet och sånna grejer. De var väl intressant men långtråkigt!

Nu ska jag kolla runt på telefonen och sen sova, för jag måste börja lägga mig tidi´gare istället för klockan typ 12 halv 1. De funkar inte om man ska kliva upp typ halv 7 :/


Ajja nu har ni fått nånting att läsa så nu ska jag kolla mobilen :)


Byee!

Presentation


Hejsan! Emma heter jag och jag bor i en by som heter Skansholm. I denna blogg får du vet aom mina intressen och vad jag gör på dagarna och helgerna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards