skansholmaren

Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

Wake me up when it's all over

Av Emma - 29 juli 2013 09:25

Skulle egentligen jobba idag, men har blivit sjuk s jag sitter hemma med feber, ont i halsen o kroppen.

Vill verkligen vara på jobbetför de är kul att få vara med arbetskamraterna man har! 

Har inte bloggat så mycke under sommarlovet, men kan berätta kort att de ända jag har gjort är typ, bada, varit med kompisar, solat, varit i fäviken med Carola o Daniel o pappa o syrran.

I fredags så jobbade jag till halv två sen tog jag moppen o körd hem, sen på kvällen drog jag till badplatsen o var med kompisar o grillade korv o badade! 

I lördags så drog jag,pappa,jennt,nelly,albin,carola o daniel till fäviken på jaktmässan, innan vi for så kände jag att jag inte mådde så bra, men jag skulle följa. Vi for vid 8 o va framme vid typ 12. Fäviken ligger typ ute i skogen, bilparkeringen var sjukt stor o brant som en slalombacke. Vi fikade lite sen gick vi till marknaden o de var sjukt varmt, vi köpt väl inte så mycke, roberts nya film,byxor till jenny, godisremsor, nå fika o sen for vi hem. O när vi skulle fara så började blixtra som fan o åska, de var lite läskigt men sjukt kul. För syrran blev rädd ;) 

Sen for vi till Järpen o åt på nå ställe, men jag fick knappt i mig någon mat för jag mådde inte så bra, jag frös, ont i huve, ont i halsen o kroppen. När vi skulle fara så la jag mig i bak i bilen o somnade i järpen, vaknade i strömsund. Var sjukt trött, o jag kunde knappt prata o de ändå jag ville var att sova men de gick inte så bra när vägen var guppig. 

vi komhem vid typ nio på kvällen o då tog jag en macka sen somnade jag vid typ halv tio, vaknade tio dagen efter. 

Igår var jag bara inne, kollade på film, sov, åt middag sen for vi en sväng med bilen efter skogsbilvägen. Såg inte ett skit förutom två duvor. Sen när vi kom hem skulle vi se roberts film, o den var SJUKT BRA!!!! 

Idag ska jag bara ta de lugnt så jag kanske kan jobba imorron, de är tråkigt att sitta hemma o inte göra nånting. 

Ajja nu fick ni ett litet inlägg från mig! :) Ska väl väcka syrran o göra nån mat :)

BYEE!! 


  Sjukt bra film!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 16 september 2013 22:02

Sitter just nu i sängen och gör ingenting. Har bestämt mig för att byta till blogg.se, för jag är less på denna blogg, och sen när man har en ny blogg så kommer jag få tillbaka bloggsuget som jag inte har haft på ett tag nu.  TACK SÅ HIMLA MYCKE ...

Av Emma - 16 september 2013 14:59

                    GE MIG DESSAA!!!!!! ...

Av Emma - 10 september 2013 15:53

Sitter just nu på folkan och hänger, väntar på bussen osv.. Slutade tolv idag, sen gick jag,sandra o matilda till skolan och hängde i klassrummet, hade frågesport om, jb, the fooo, pitbull, och sen oss själva. Sen skulle jag träffa jonte ett tag,...

Av Emma - 10 september 2013 09:37

Hejsan bloggen!  Sitter just nu ett ett klassrum med Maja, Matilda och Sandra och kollar på en tecknad film om cellen. Så jävla bra film, eller?  Har inge gjort så mycke dom senaste kvällarna, varit med kompisar, kört moppe och bara varit hemma. ...

Av Emma - 6 september 2013 09:46


Idag är de äntligen fredag!!!!!!  Idag har vi bara två lektioner sen slutar vi, men idag ska vi på åsbacka och kolla på nånting, hörde inte riktigt vad vi skulle kolla på men ajja..  Var vaken till 1 i natt, skrev kompisar till då, sen skulle all...

Presentation


Hejsan! Emma heter jag och jag bor i en by som heter Skansholm. I denna blogg får du vet aom mina intressen och vad jag gör på dagarna och helgerna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards