skansholmaren

Alla inlägg under februari 2013

Av Emma - 25 februari 2013 19:14

Nu är de bara en dag kvar till jag fyller år! LÄNGTAR TILL 100%!

Moster och mormor är här för dom kunde inte komma imorgon så dom kommer ikv ist :)

fick 500 kr och en tröja med byxor :)

Nu sitter jag vid mamma och pappas dator för våran har inge störm :( Måste verkligen skaffa en laddare till datorn...

Ikväll ska jag göra tårtor tills imorgon och se måste jag städa lite på rummet... Jobbigt att måsta städa hela tiden!

Men sånt är ju livet!

Idag gjordejag bort min engelska redovisning på den skitdåliga boken.. Den SÖÖÖG!!!

Men de var inte så mycket att berätta om den men jag gjorde mitt bästa...

På fredag kommer kanske pappa hem!!!  VILL ATT HAN SKA VARA HEMMA MED OSS NU!!

Denna födelsedag kommer verkligen bli annorluna för den personen som jag verkligen älskar är inte hemma!!

Men min födelsedagspresent av han är att han ska komma hem!

Men nu tro jagatt jag måste göra lite biologi! för den ska vara klar fredag annars IG!! Hatar sånna uppsatser!


Byebye!!


 

Av Emma - 10 februari 2013 16:35

Sorry för en dålig uppdatering, men jag har inte haft orken och tiden. Idag har jag och pappa varit kolla på skotertävlingen, de var askallt för de blåste asmycke ena sekunden och sen vart de lugnt. Men Carina var så snäll så jag fick vara inne i bussen och värma mig om jag ville, så jag var ganska mycke där också. Robin och Niklas körde och Grattis till tredje platsen Niklas! Och Grattis till finalsegrarna Robin! De var bra kört!
Ifredags var jag och Sandra på disco på folkan men de var lite långträkigt först men sen var vi med Rebecka och hennes kompis så då bowlade vi lite och sen dansade vi lite :)
Är astrött och jag har frysit som satan idag, men de gick snabbt över!
Ikväll ska jag väl stada rummet,duscha och sen sova, vill lägga mig tidigt men de blir inte de iallafall när man spelar på telefonen och ska kolla Fb och insta! :)

Ajja nu ska jag titta lite på tv och sen ska jag väl äta lite mat :) Har inte ätit nånting på hela dagen, har nästan tappat matlusten :/

Byebye!



   true! 

Presentation


Hejsan! Emma heter jag och jag bor i en by som heter Skansholm. I denna blogg får du vet aom mina intressen och vad jag gör på dagarna och helgerna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards