skansholmaren

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Emma - 6 september 2013 09:46

Idag är de äntligen fredag!!!!!! 

Idag har vi bara två lektioner sen slutar vi, men idag ska vi på åsbacka och kolla på nånting, hörde inte riktigt vad vi skulle kolla på men ajja.. 

Var vaken till 1 i natt, skrev kompisar till då, sen skulle alla sova och då bestämde jag mig för att inte vara vaken längre utan jag somna när jag la bort datorn... 

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, får se om de är nån som är hemma om man kanske kör moppe, eller om man styckar kött med farsan eller vad man nu ska hitta på... Kanske se bra filmer eller serier.. Vet inte vilka jag ska kolla på men de får bli kvällens funderationer.. 

 Ska egentligen läsa på någon hemsida om hygien, men de orkar jag inte så jag bloggar istället, skulle göra de igår men orkade inte skriva, och sen vet jag inte (som vanligt) vad jag ska blogga om. Skrev med roliga personer igår kväll på kamrat och facebook i natt, de var roligt. Skrattade så jag fick ont i magen.. 

Ajja nu ska jag göra nånting nyttigt som kanske läsa i boken eller på hemsidan..


Byee!!!! 

  Denna sommar har verkligen varit Awesome!!! Måste göras fler gånger! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Emma heter jag och jag bor i en by som heter Skansholm. I denna blogg får du vet aom mina intressen och vad jag gör på dagarna och helgerna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards